diumenge, 18 de març del 2012

Cake-pops

Tenia uns quants retalls del pa de pessic de l'últim pastís i em feia una mica de pena llençar-los, menjar-me'ls amb mantega per esmorzar era com no fer-lis justícia, així que m'he lligat la tovallola al cap i he fet aquests cake-pops. Per sort, encara tenia una miqueta de buttercream, així que també l'he aprofitat i m'he tret dues carmenyoles de la nevera com qui no vol la cosa. Aquí els teniu, realment fàcils de fer i molt, molt i molt vistosos (i bons)


Com he dit abans són molt senzills de fer. Només es necessiten retalls de pa de pessic (a no ser que s'en vulgui fer un expressament per la ocasió) i buttercream o, en el seu defecte, dulce de leche i el que vulguis per decorar-los.

S'agafa el pa de pessic i es desfà en engrunes, s'afegeix el buttercream o el dulce de leche i es fan unes boles amb les mans, tal com si estiguéssim fent plastilina. Es poden fer de la mida que vulguis, les meves deuen fer uns 2 cm. de diàmetre.


Es posen a la nevera perque s'endureixin i aquí ja comença el "més complicat", la decoració. Jo he utilitzat xocolata blanca i negra, a alguns els hi he posat uns toppings de sucre de colors que tenia en el rebost i en uns altres xocolata blanca. Aquí, però, les opcions són moltes i variades, xocolata, candy melts, fondant....a fer volar la imaginació.

1 comentari: