diumenge, 29 d’abril del 2012

Cookies 2 xocolates i nous

L'altre dia em van deixar a càrrec els meus dos nebots, així que em vaig juntar amb 4 petits monstres a casa i que havia de distreure, a poder ser sense televisió. Així que pensant diverses activitats finalment vaig decidir que fariem unes quantes galetes i que després ens les menjariem per berenar, hi ha alguna cosa millor que tenir 3 ajudants a la cuina d'entre 10 i 2 anys? Si teniu molta moltíssima paciència, no. Finalment però, entre anar a buscar els ingredients i una cosa i altra van arribar els seus pares abans de que ens hi posessim, això sí, com jo ja m'havia fet la idea vaig acabar fent-les. En principi són unes cookies de xocolata negra amb nous però al meu nebot gran li encanta la xocolata blanca, així que després de demanar-me insistentment que n'hi posés vaig acabar comprant xips de xocolata blanca i convertint aquestes cookies en cookies de 2 xocolates amb nous. La veritat és que molt bones i ràpides de fer, així que aquí us deixo la recepta per si us en faig venir ganes.

cookies de dos chocolates y nueces



Ingredients:
  • 112gr de mantega a temperatura ambient
  • 175gr de sucre
  • 1 ou
  • 1 culleradeta d'extracte de vainilla
  • 190gr de farina
  • 1/2 culleradeta de bicarbonat sòdic
  • 1/2 culleradeta de sal
  • 60gr de xips de xocolata blanca
  • 60gr de xips de xocolata negra
  • 100gr de nous

Preparació:
Primer de tot es bat la mantega amb el sucre fins que quedi suau i espumosa. Un cop en aquest punt s'hi afageix l'ou i la vainilla i quan estigui ben incorporat la farina, la sal i el bicarbonat. Amb una llengua o cullera s'hi barrejen les dues xocolates i les nous. Es posa la massa a la nevera durant 1 hora perquè la mantega agafi una mica de consistència. Passat aquesta estona es fan boletes sobre un paper de forn i s'enfornen a 190ºC durant uns 10 minuts.

1 comentari: