divendres, 13 d’abril del 2012

Galetes de llimona

A vegades una recepta tant sencilla com aquesta costa molt de trobar. Ja fa temps que els hi vaig al darrera però no trobava cap que em fes el pes. Ves per on la tenia davant dels meus ulls sense adonar-me'n. En el llibre "Muffins" que vaig comprar ja fa un temps no només vénen aquestes delicioses receptes que li dónen nom al llibre, està ple de bagels, cookies, doghnouts,... i hi ha la recepta d'unes cookies de cítrics. Jo he variat una mica la recepta perquè em quedin aquestes de llimona que ja us puc dir, no serà la primera vegada que faci.


galletas de limón


Ingredients:
  • 125gr de mantega
  • 125gr de sucre
  • 1 ou
  • 200gr de farina
  • 1 culleradeta de llevat
  • 1 polsim de sal
  • la pell ratllada d'1 llimona

Preparació:
Posem en un bol la mantega amb el sucre i ho batem bé fins que quedi espumosa. Li afegim la barreja de farina, llevat i sucre i quan estigui tot ben barrejat li posem la pell d'1 llimona (jo n'he posat 2 perquè les volia amb molt de sabor). Un cop tenim la massa feta la posem en boletes sobre un paper de forn, les aixafem lleugerament amb les mans i les enfornem a 200ºC durant 10min.

La recepta original portava decoració, una mica de melmelada de taronja diluïda amb una miqueta de suc de taronja i decorada amb un grill de mandarina, però jo no l'he feta, així puc guardar les galetes en una llauna molt més fàcilment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada