diumenge, 29 de juliol del 2012

Magdalenes de la Vero

Hola a tothom!!! No, no m'he adormit, però és que no tinc temps ni per escriure. Tinc unes quantes receptes per posar en el blog, així que no m'allargo i començo amb unes espectaculars magdalenes. Ja feia molt temps que volia fer unes magdalenes com les de quan jo era petita i anava a la pastisseria de davant de casa a buscar-ne per berenar. Aquestes no són com les de les pastisseries, ja que porten taronja, però us puc assegurar que no heu tastat mai unes magdalenes tant bones i fàcils de fer. Hem de donar les gràcies a la Vero, una amiga meva que que com veieu té receptes tant espectaculars com aquesta!


Madalenas


Ingredients:
  • 1 taronja ben neta
  • 4 ous
  • 200gr d'oli
  • 220gr de farina
  • 1 sobre de llevat
  • 1 pessic de sal
  • 200gr de sucre
  • xocolata opcional

Preparació:
En un bol es baten bé els ous amb el sucre i la sal. S'hi afageix l'oli i la taronja passada pel túrmix (pell i tot) i quan ho tinguem tot ben barrejat la farina i el llevat tamissats. Posem la massa en càpsules de magdalenes o directament en motllos de silicona o metall i s'enfornen uns 15min a 220ºC. Jo en unes quantes hi vaig posar gotetes de xocolata per sobre....no sé dir-vos quines estaven més bones.
Moltes gràcies Vero per aquesta recepta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada