diumenge, 13 de maig del 2012

Pastís Mic

Com ja havia comentat demà és l'aniversari de la meva nena i ho hem celebrat avui amb tota la família. Aquest pastís té una mica d'història, de fet he fet el que jo he volgut. En un primer moment em deia que volia un pallasso, molta ilusió no em va fer, odio els pallassos, però si ella en volia un doncs en tindria un. Després vàrem canviar a cotxe, i en especial a un Rayo MacQueen. Suposo que veure el del seu cosí va tenir alguna cosa a veure. Finalment jo he fet un Mic. N'ha fet 3 i tenim la sort de que la tele no li interessa gens, excepte en Mic, així que hem fet una festa com deu mana. Em penjat guirnaldes, una amiga meva ha fet uns Mics de cartolina i els hem penjat...tot superbonic. De fet, a l'hora d'anar a dormir deia que els Mics penjats era el que li havia agradat més de tot. Moltes gràcies Eli per el teu temps.
Per fer conjunt amb les galetes doncs, i com ja he dit abans, jo he fet un pastís amb la cara d'en Mic. Un pa de pessic d'ametlla farcit d'una crema de maduixes, queda lleig que ho digui jo però estava mmmmmmmmmmmm, bboonnííssiimm. Aquí teniu la foto.


pastel mic




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada