dimecres, 7 de març del 2012

Pastís Nadal o el meu primer fondant

Ja sé que fa un milió d'anys que va ser Nadal però no m'en puc estar. Vaig fer el meu primer pastís decorat amb fondant per aquelles dates i ara és el moment de compartir-lo amb tots vosaltres. A casa meva ens agrada molt la xocolata, així que vaig preparar un pastís de xocolata sense farina i el vaig farcir de crema de xocolata. Sona empalagós però no ho és, el pastís, al no portar farina és molt suau i la crema li dóna un toc d'untuositat que li va realment bé. El vaig cobrir de buttercream de vainilla i decorar amb fondant. Els flocs de neu estan fets de glassa i les galetes són unes magnífiques galetes de mantega decorades també amb glassa amb colorant verd.
Aquí el teniu, tingueu pietat de mí, penseu que era el primer i les fotos tampoc li fan gaire justícia, ja que estava cobert de purpurina de color lilós que no s'aprecia.

pastel de Navidad


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada